星期六, 10月 10, 2015

Chewbacca Flashlight Review 星際大戰秋巴卡手電筒



我也不知道我買這無用的東西幹嘛
I don't really know what i bought this for







主要是我覺得他讓我覺得好像一顆融化的巧克力,又醜的很療癒
Anyway it looks cute, like a big melted chocolate

背後有個提把開關,按下嘴巴會張開
There's a handle in the back, and a trigger to make the mouth open


吼~~~~~~嘴砲發射!!!!!
FIRE!!!!!




我老想到這張圖XDDD
It reminds me this...




但不得不說,這LED手電筒弱到爆,比手機的照明功能還弱,什麼都照不亮 
建議不需要浪費兩顆電池 ,反正最後又擺到漏液

I have to say, the light sucks, can't light up anything. Even worse than your cellphone
Don't waste your batteries


當作是一個偽馬克杯好了XD
Just....a figure


咦?買一送一?
對!我買了兩個,一個送朋友 (兩個才$298耶)
Buy one get one free? Yeah, i bought the other one for my friend.

兩個擺在一起盯著你看,有說不出的詭異XDDD
Looks kind of weird when they stare at you...haha


療癒指數★★★★☆
Cute score

存款殺傷力☆☆☆☆☆ (超弱)
Money killing

把妹指數★★★☆☆ (女生應該覺得可愛吧?)
Chick attraction (they might like it)



其實黑武士比較帥耶!
不過沒看到有在賣,沒關係這種無用可愛小物就隨緣囉
Darth Vader looks even better, but i did not find it. Anyway this is not necessity





相關文章 Related Posts:

1 則留言: